O Bir Efsane - Gentle Whispering ASMR



Merhaba sevgili ASMR izleyicileri,

Bugün bu yazımda ASMR dünyasında bir efsane olan Gentle Whispering ASMR yani Maria Viktorovna'dan ve onun en iyi videolarından bahsedeceğim. Maria, ASMR'ı Youtube'da ilk yapanlardan. Belki de ASMR'ın bu kadar yayılmasında en büyük pay sahibi olduğunu söyleyebiliriz. En başından beri çektiği kaliteli ve özenli videoları ile insanlara ASMR'ı sevdirmeyi başardı. Benim de izlediğim ilk ASMR videosu bir Gentle Whispering ASMR videosudur.

Maria eğer bir video yüklemişse bilin ki o mükemmel bir videodur. Çünkü işini her zaman dikkatli bir şekilde yapar. İzleyicinin ne istediğini bilir. Whisper ASMR videoları türünde en iyi olduğunu söyleyebiliriz. Çünkü herkesin bayıldığı bir sesi var. Sanki bu iş için yaratılmış gibi.

Elbette Maria Youtube'da en çok kazanan ASMRtist. Ve bunu sonuna kadar hak ediyor. 22 Temmuz 1986 doğumlu bu güzel hanım bir Rus. Amerika'da yaşamaktadır. Amerika'da televizyon programlarına konuk olmuş, gazetede hakkında makale yazılmıştır. ASMR videoları çekmeye 2011 senesinde başlamıştır. İlk videolarında iyi bir kamerası ve iyi bir mikrofonu olmasa da sesiyle herkesi etkilemiş ve takipçi kazanmıştır. Takipçileri arttıkça yeni kameralar ve mikrofonlar alarak kalitesini her geçen gün arttırmıştır. 7 senedir de ASMR dünyasının en iyi videolarını çekmeye devam ediyor.

Benim için en özel videosu, yani ASMR ile tanışma videom olan aşağıdakidir.


Rusça aksanlı bir fısıltı ASMR videosu. Sesiyle diğer ASMRtistlerin önüne geçmişti benim için. Rus aksanının da benim triggerım olduğunu bu video sayesinde anlamıştım.

Gentle Whispering ASMR En İyi Videoları


Size Maria'nın en iyi ASMR videolarından oluşan bir liste hazırladım. Umarım uyumanıza yardımcı olur. İyi seyirler, iyi uykular!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Yorumlar